Subiektywnie o finansach

Blog Macieja Samcika, długoletniego dziennikarza ekonomicznego Gazety Wyborczej . O finansach małych i dużych. Mnóstwo ciekawostek na temat pieniędzy. Wiadomości ważne dla domowego budżetu. Porady finansowe i recenzje reklam instytucji finansowych.

Wpis

piątek, 09 czerwca 2017

Bank Pekao ma już nowe logo. A jakie zmiany czekają jego klientów? Będą przynajmniej trzy

Bank Pekao ma już stare-nowe logo - żubra, tyle że czerwonego. Wkrótce klienci Pekao zobaczą je na swoich placówkach. I pewnie za to zapłacą. Kiedy w 2012 r. UniCredit „uśmiercał” żubra na rzecz swojej „jedynki”, to jego szefowie twierdzili, że koszty zmiany logo nie przekroczyły 50 mln zł. Czyli 10 zł na klienta ;-). Ale Włosi byli znani ze skąpstwa w tej dziedzinie, szyldy na oddziałach zmieniali w wersji niskobudżetowej. Niewykluczone, że nowi właściciele banku – puchnąc z dumy – zainwestują w rebranding większe pieniądze. I przeznaczą kolejne miliony na kampanię reklamową promującą nowego „żubra”.

Razem ze zmianą logotypu nie nastąpią żadne zmiany w ofercie banku. Przynajmniej do czasu, gdy na stanowiskach nie umości się nowy zarząd i nie ogłosi nowej strategii rozwoju banku. Czego zaś klienci Banku Pekao powinni się spodziewać w dłuższej perspektywie? Sądzę, że spotkają ich zmiany przynajmniej na trzech polach. A jakie? O tym piszę na www.subiektywnieofinansach.pl. Link do tekstu jest tutaj

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Kategoria:
Autor(ka):
maciek.samcik
Czas publikacji:
piątek, 09 czerwca 2017 09:40

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny

Maciej Samcik

Od 1997 r. dziennikarz ekonomiczny „Gazety Wyborczej”. Specjalizuje się w tematyce finansowej. Pisze o bankach, giełdzie, funduszach inwestycyjnych oraz finansach osobistych. Autor i współautor poradników o oszczędzaniu, rankingów i konkursów giełdowych.
Laureat prestiżowych nagród dziennikarskich, w tym nagrody „Grand Press”.
Pochodzi z Poznania. Z wykształcenia ekonomista, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.


użytkowników on-line